KDE 4.2

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 20 Sty 2009, 21:07:35 CET

W dniu 20 stycznia 2009 18:47 użytkownik Rafał Cygnarowski
<rafilists w gmail.com> napisał:

> To daje jakąś nadzieję. Tym bardziej, że te z DEVEL mają wyjątkowo wysokie
> numery wersji (4.1.96 vs. ostatnie stabilne 4.1.4) co komplikuje sprawy
> aktualizacji wersji stabilnych.

W jaki sposób komplikuje? 4.1.4? My nawet tego nie mamy na HEAD.
Prawda jest taka, że 4.1.x jest mało używalne. 4.2 natomiast już jest
całkiem fajne.
Kto puścił 4.1.x do Th - nie wiem. Wiem, jednak że nie powinno było tam trafić.
Obecna wersja unstable 4.1.96 (4.2 RC1) jest o wiele lepsze niż 4.1.1,
które jest w Th, więc czemu nie upgradować? A jak wyjdzie 4.2 to ja
ciągle uważam, że 4.2 > 4.1.96 i upgrade pójdzie bez zgrzytu.

Upgrade z 4.1 do 4.2 to dopiero będzie jazda :)