KDE 4.2 - kde3 i kde4 a paczki na ftp

Wto, 20 Sty 2009, 23:32:44 CET

On Tue, 20 Jan 2009, Witek Firlej wrote:

> Instalujesz kde4 - najlepiej wcześniej wywalając kde3 ;)

Hmm, a nie dałoby się zrobić Provides/Obsoletes czy sprytny metapakiet albo cuś?

> zbackupuj katalog .kde z $HOME i skasuj orginał.

Oj, to jest mocno niewygodne. Co się stanie jak nie skasuje .kde?
Desktop wybuchnie? Pytam z praktycznego powodu - mam (małe) kilka
tysięcy kont i wyrżnięcie tego z automatu nie wchodzi w grę.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!