KDE 4.2 - kde3 i kde4 a paczki na ftp

Rafał Cygnarowski rafilists w gmail.com
Śro, 21 Sty 2009, 22:05:18 CET

Dnia środa 21 styczeń 2009, Witek Firlej napisał:

> OIDP konfiguracja nie jest kompatybilna

U mnie kde4 przełknął nawet całkiem skutecznie konfigurację z kde3. Oczywiście
plasmę musiałem skonfigurować sobie od początku, ale np. kontact zassał
wszystko co trzeba. Problem pojawił się, gdy z którąś wersję zainstalował się
akonadi, ale wystarczyło go wyłączyć...

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski