Jak to zrobić koszernie (VirtualBox.spec)

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Czw, 22 Sty 2009, 18:19:01 CET

On Thu, Jan 22, 2009 at 05:50:27PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia czwartek, 22 stycznia 2009, Przemyslaw Iskra napisał:
> [...]
>
> Być może. Ale jakoś sobie nie ufam, żeby robić to ręcznie samemu ;-) Ale
> spróbuję w wolnej chwili - dzisiaj już mi się ten czas skończył.

Ale przydaje się ten tar ze źródłami do czegokolwiek ?

> Prawdę powiedziawszy to nie rozumiem powyższego twojego stwierdzenia :-/
> Poprosiłbym bardziej łopatologicznie. Spec w poprzedniej wersji miał
> dokładnie tak jak ten, z jakichś przyczyn, których nie znam.

Plik ściągany ma losową nazwę, dlatego automat sobie poradzić z nim
nie potrafi. Z tego powodu w specu pełny URL nie jest podany, aby
sktypty nie próbowały go ściągnąć samemu.

W przypadku braku URL musisz samemu plik, z odpowiedną nazwą, uploadnąć
do dropin.pld-linux.org. Jak to zrobić jest gdzieś opisane.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org