[Th] udev - RFC

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 27 Sty 2009, 07:35:15 CET

On Mon, 26 Jan 2009 21:50:55 +0100
Tomasz Mateja <tommat w pimpek.one.pl> wrote:

> Ostatnio przyszlo mi postawic PLD na jakims malym laptopie HP, i okazalo
> się że staje przy starcie udev-a, po troche glebszej analizie okazalo
> się że rescuecd ma lekko zmieniony konfig w stosunku do oryginalu.
> Proponuję zmianę w stylu tej w załączniku, a że nie wiem jakie będzie
> miała implikacje to proszę o komentarz.

proponowany hack jest nie do przyjęcia:
1. jak się laptop wiesza, to nie jest problem udev. tylko modułu
   kernela lub hardware.
2. 80-drivers.rules nie powinno być zmieniane
3. da się to zrobić inaczej (udevadm trigger przyjmuje argumenty przy
   uruchamianiu umożliwiając selektywny coldplug)

--
Fryderyk Dziarmagowski