esfq i kernel-2.6.27

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 28 Sty 2009, 13:30:24 CET

Witam!
W skrypcie mam coś takiego:
tc qdisc add dev $DEV parent 1:2 handle 2: esfq perturb 5 hash ctorigdst

W kernelach do wersji 2.6.27 działało bez problemów,
od 2.6.27 w logach ląduje taka informacja:
ESFQ: Conntrack hash types disabled in kernel config.
Falling back to classic.

W sumie nic dziwnego bo config zawiera tylko opcję:
CONFIG_NET_SCH_ESFQ=m, brakuje: CONFIG_NET_SCH_ESFQ_NFCT=y
Tyle że w źródłach jest kernel-patches.config
a w nim jak byk stoi na końcu:
NET_SCH_ESFQ all=m
NET_SCH_ESFQ_NFCT all=y

Jakieś moje próby włączenia tej opcji (NET_SCH_ESFQ_NFCT all=y)
skończyły się niepowodzeniem.
Może ktoś mi wyjaśnić czemu NET_SCH_ESFQ all=m się dodaje do configa,
a NET_SCH_ESFQ_NFCT all=y nie???
--
pzdr
Stacho Pal