grub

Pią, 30 Sty 2009, 21:47:50 CET

On Fri, 30 Jan 2009, Bartosz Taudul wrote:

> Tak tak, tak to sobie tłumacz.

Jak fakty nie zgadzają się z twoimi złudzeniami to tym gorzej dla faktów?

> A dla mnie splash jest podstawowszą funkcjonalnością. I co, teraz się
> będziemy kłócić kto ma bardziej wyciągnięte z dupy wymagania?

Rozpakuj sobie grub-0.97.tar.gz i pokaż mi gdzie tam jest
vga/splash/whatever. A potem zajrzyj do katalogu netboot/ i przestań
pierdolić głupoty.

> Oczywiście. Splash przez dwa lata psuł podstawową funkcjonalność gruba,
> tylko nikt o tym nie wiedział:
>
> revision 1.42
> date: 2002/03/24 15:31:09;  author: kondi;  state: Exp;  lines: +15 -7; kopt: kv;
> (sun)flower power - vga16 splashscreen logo and patch for PLD
>
> revision 1.81
> date: 2004/03/19 17:08:54;  author: undefine;  state: Exp;  lines: +38 -2;  kopt: kv;
> - build pxe/nbi version too. nfy, nty

Ale się dowiedział, i wyprostował.

> J/w. Robić tak żeby nie było zepsute to może ten kto jest zainteresowany
> psującymi wcześniejszą funkcjonalność zmianami.

Otóż to, zewnętrzny patch ze splashem psuje podstawową funkcjonalność.
Masz coś jeszcze "mądrego" do dodania?

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!