SPECS: NetworkManager-applet.spec - R: notification-daemon

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Nie, 5 Lip 2009, 11:08:07 CEST

On Sun, 29 Mar 2009, megabajt wrote:
> Author: megabajt                     Date: Sun Mar 29 11:58:59 2009 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - R: notification-daemon

Ta zależność jest nieprawdziwa. nm-applet wymaga zarejestrowanej
usługi notification w dbusie. To nie musi być akurat
notification-daemon. Co więcej ta zależność psuje moją konfigurację
- notification daemon przechwytuje powiadomienia i przez to nie
docierają one do programu, który powinien je obsługiwać w moim
systemie.

Proponuję dodać odpowiedni Provides do pakietów, które potrafią
zarejestrować w dbusie odpowiednią usługę. Jak taki provides
powinien wyglądać? Moje propozycje:
  Provides: dbus(Notifications)
  Provides: dbus(org.freedesktop.Notifications)
a może jeszcze jakoś inaczej?

--
Pozdrawiam,
Paweł