lynx-2.8.7rel.1

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 6 Lip 2009, 22:23:19 CEST

On Mon, Jul 06, 2009 at 15:32:04 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> To zrób upgrade na HEAD do wersji 2.8.7. Jak wyjdzie bugfix to dodasz
> rel.2 jako patch. Bo to co teraz jest robione, że bugfixy są zaciągane
> do DF jako nowe źródła to IMHO głupota. Powinno być tak jak w
> przypadku kernel*.spec, że wersje bugfiksowe to wersja stabilna +
> nałożony patch. Patche są przez autora lynksa wystawiane, więc
> problemu nie ma.

A ja tak samo zrobiłem xpdf ponad 2 lata temu (i nawet wczoraj
dorzuciłem kolejny secfix) - gdyby ktoś miał ochotę zmienić to
zapraszam, mi się zabawa w taką kosmetykę znudziła.

BTW da się jakoś wpływać na przenoszenie paskietów z test do
ready/updates/main? Bo ten nowy xpdf poprawia serię CVE.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>