WARN: Th introduces new libjpeg

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 13 Lip 2009, 22:34:42 CEST

Dnia sobota, 11 lipca 2009, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> Hi,
>
> There is a big rebuild going on in Th currently due to new libjpeg 7.
>
> Please don't upgrade until rebuild is done because you can end up with
> applications segfaulting due to mixed libjpeg 6 and libjpeg 7 dynamic
> linking.
>
> Easiest way to be safe is to add "ignore = libjpeg*7*" to poldek
> configuration and not installing libjpeg 7.

Można poprosić o przebudowanie kdegraphics-3.5.10 na tą okoliczność? Bo
kuickshow przestał działać, a mi przebudowa nie idzie:

[...]
+ umask 022
+ cd /home/users/ed/rpm/BUILD
+ cd kdegraphics-3.5.10
+ cp /usr/share/automake/config.sub admin
+ make -j4 -f admin/Makefile.common cvs
*** YOU'RE USING automake (GNU automake) 1.11.
*** KDE requires automake 1.6.1 or newer
make: *** [cvs] Error 1
błąd: Błędny status wyjścia z /tmp/rpm-tmp.7517 (%build)

A na pewno nie tylko ja używam jeszcze kde-3 ;-)