Konfiguracja X-ów pod Mesa-7.5

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 19 Lip 2009, 17:08:46 CEST

W Th-test wylądowała właśnie Mesa-7.5 (przynajmniej dla i686). Postanowiłem
sprawdzić, bo na moim sprzęcie (grafika i855GM) seria 7.4.x się nie
sprawdzała (problemy z renderiniem, pisałem już o tym) i ciągle używam 7.3.

Wie może ktoś, jak się toto konfiguruje? Są inne pliki (nie ma i915_dri.so
tylko EGL_i915.so), a X-y ciągle chcą ładować to pierwsze. Wystarczy coś
zmienić w konfigach, przekompilować pakiet sterownika czy czekamy na
sterownik do intela w wersji 2.8?