Konfiguracja X-ów pod Mesa-7.5

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 19 Lip 2009, 19:19:12 CEST

Dnia niedziela, 19 lipca 2009, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Sprawdź mesa 7.5-3.

Sprawdzałem z 7.5-4 na kernelu 2.6.28.9-3 i 2.6.30.1_vanilla przy EXA. W
logach mam takie coś:

[...]
(EE) AIGLX error: Calling driver entry point failed(EE) AIGLX: reverting to
software rendering
(II) AIGLX: Loaded and initialized /usr/lib/xorg/modules/dri/swrast_dri.so
(II) GLX: Initialized DRISWRAST GL provider for screen 0
[...]

Dla odmiany, na kernelu 2.6.30.1_vanilla i UXA mam takie coś:

[...]
(II) intel(0): direct rendering: DRI2 Enabled
[...]
(EE) AIGLX error: Calling driver entry point failed
(EE) AIGLX: reverting to software rendering
(II) AIGLX: Screen 0 is not DRI capable
(II) AIGLX: Loaded and initialized /usr/lib/xorg/modules/dri/swrast_dri.so
(II) GLX: Initialized DRISWRAST GL provider for screen 0
[...]

Wygląda, jakby rzeczywiście potrzebny był nowszy sterownik?