Konfiguracja X-ów pod Mesa-7.5

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 20 Lip 2009, 18:34:06 CEST

Dnia poniedziałek, 20 lipca 2009, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
[...]
> nie jest. spróbuj odworzyć przez xv 720p w exa i uxa i zmienisz
> zdanie. wystarczająco niesubiektywnie?

Możliwe. Sprawdzałem na Quake3, pod UXA mam zauważalnie wolniej. Ale
możliwe, że to wina mojej dość już przecież starej karty graficznej.

> maybe:
>
> X.Org X Server 1.6.2
>                ^^^^^
> (II) Module intel: vendor="X.Org Foundation"
> 	compiled for 1.6.1, module version = 2.7.1
>         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Pudło. Przekompilowałem pod 1.6.2 i mam to:
http://yen.ipipan.waw.pl/~ed/Xorg.0.log.uxa_2.gz
Proszę zauważyć, że _najpierw_ jest wpis, że DRI2 jest uruchomione:

(II) intel(0): [DRI2] Setup complete
[...]
(II) intel(0): direct rendering: DRI2 Enabled

ale zaraz potem jest błąd przy wywołaniu modułu Mesy i info, że DRI jakoś
jednak nie ma:

(EE) AIGLX error: Calling driver entry point failed
(EE) AIGLX: reverting to software rendering
(II) AIGLX: Screen 0 is not DRI capable
(II) AIGLX: Loaded and initialized /usr/lib/xorg/modules/dri/swrast_dri.so
(II) GLX: Initialized DRISWRAST GL provider for screen 0

Jakby coś było nie tak z API albo z kompilatem Mesy.