Konfiguracja X-ów pod Mesa-7.5

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 20 Lip 2009, 20:00:48 CEST

Dnia poniedziałek, 20 lipca 2009, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
[...]
> próbowałeś Mesę bez gallium?

Spróbowałem - teraz działa. Ale problem w tym, że z --without gallium pakiet
się nie buduje (ja wyłuskałem bibliotekę ręcznie z katalogu z kompilacji)
bo bez gallium nie buduje się nouveau, więc bcond --without gallium
powinien wyłączać ten podpakiet (zmieniłem w CVS). I sugerowałbym, żeby może
na razie gallium było jednak wyłączone - do czasu, gdy wyjdą sterowniki
wspierające tą architekturę (z tych co, które próbowałem, na nVidii już
działa, na Intelu - nie).