Linux-Live

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Śro, 29 Lip 2009, 11:43:30 CEST

W dniu 26.07.2009 22:43, Bartosz Świątek pisze:

> Notka do mnie #2.
>
> Działa.

Działa - tzn naprawiłeś?
Generalnie takie błędy - choć komunikat jest mylący świadczą o tym że
nie da się z jakiegoś powodu tego modułu załadować, używaj insmod z
busyboxa, i sprawdź czy te moduły fizycznie tam są!
Ostatnio miałem konflikt wersji squashfs - obrazy zrobione nowszą wersją
userspace niż kernelowa - efekt podobny.
Skrypty linux-live zakładają też parę rzeczy z góry - np to że squash
jest wkompilowany w jajko i generują obraz z modułami gdzie moduł squash
jest właśnie w tym obrazie - poprawione to jes u nas patchem ale trzeba
na to uważać jak sie wrzuca nową wersję skryptów.

Tyle Ci mogę podpowiedzieć bo na urlopie po gprsie nowego lajwa nie
wygeneruje :-)

Pozdrawiam.

--
T.