[TH x86_64] libgssapi

Pią, 31 Lip 2009, 22:05:21 CEST

On Mon, 20 Jul 2009, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Natknąłem się na takie cudo przez przypadek (jakimś cudem poldek zasugerował instalację tej skopanej paczki biblioteki):
> poldek:/all-avail> de -f libgssapi
>
> Package:        libgssapi-0.11-1.x86_64
> /etc:  gssapi_mech.conf
> /lib64:  libgssapi.so.2 -> libgssapi.so.2.0.0, libgssapi.so.2.0.0
> /usr/share/doc/libgssapi-0.11:  AUTHORS.gz, COPYING.gz, ChangeLog.gz, README.gz
>
> Tymczasem w pliku /etc/gssapi_mech.conf odhashowany jest wpis :
> /usr/lib64/lib64gssapi_krb5.so.2		mechglue_internal_krb5_init
>
> Takiego pliku nie znalazłem w całym repo TH-main 64bit.
> [...]

Jakbyś powiedział co ci wciągnęło tą bibliotekę to byś zasygnalizował
babola ;)

libgssapi jest to proteza dla nfs-utils budowanego z MIT kerberosem, a
że zmieniłem w Th MIT na Heimdal to ta biblioteka powinna:

a) nie być wymagana przez cokolwiek
b) wylecieć z ftp

arekm - mogę prosić o b) ?

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!