flashrom.spec

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pon, 8 Cze 2009, 16:26:01 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Bartosz Świątek i powiedziała :
> Ja w Makefile nie zagladalem, to nie bardzo wiem jakie ify. Ale jesli
> dziala tak jak mowie bez tego patcha, to mozna wrzucic narazie z
> jakims ulamkowym relem, puscic testbuilda i patrzec czy sie wszedzie
> zmieli.
1. To jest paczka bez ./configure, oparta tylko na Makefile i to w sposób specyficzny - oryginalnie nie budowało się na
uname == Linux
2. Mielenie jest ustawione tylko na x86_64 i i686, bo nie mam innych arch pod ręką.
3. Ja tego nie dam rady wrzucić... ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski