flashrom.spec

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pon, 8 Cze 2009, 17:17:11 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Bartosz Świątek i powiedziała :

> Tego nie wiem, dlatego prosilem o przetestowanie bez patcha.
Sprawdziłem to już wcześniej podczas tworzenia speca. Jakakolwiek łatka jest _niezbędna_, chyba, że utworzymy własną
wersję, niezależną od mainstream - w Makefile zarówno LDFLAGS jak i CFLAGS są nadpisywane...
Buildlog "niełatany" i "łatany" w załączniku.
> To tez wiem i ja bym to wrzucil i puscil test-build ale bez tego patcha.
Jak to mam rozumieć, skoro jest on potrzebny ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski