[TH.x86_64] ImageMagick-libs

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 8 Cze 2009, 17:28:26 CEST

On Mon, 08 June 2009 10:49:41 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Wiecznie to samo.

Wiecznie to samo.

<http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2008-November/147069.html>
<http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2008-November/147070.html>

--
Dariusz Laskowski                  Czy to nie przypadkiem Bill Gates wymyślił
darlas at post.pl                  internet i ofiarował go całej ludzkości