flashrom.spec

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Wto, 9 Cze 2009, 15:33:41 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Bartosz Świątek i powiedziała :

> Yyyy, aaaa, aha!
> No, yyy, wydawało mi sie ze to taki BR ktory i tak juz jest przez
> rpmbuild itd. wymagany, jak glibc-costam i costam-costam.
> Moze sie pomylilem.
Pakiet jest zbiorem nagłówków dla programów obsługujących urządzenia na magistrali PCI :
$ sudo poldek --cmd desc pciutils-devel
[...]
Przeczytano 14212 pakietów
Usunięto 3 zdublowane pakiety z listy dostępnych
Wczytywanie [rpmdbcache]/var/lib/rpm...
Przeczytano 1520 pakietów

Package:        pciutils-devel-3.1.2-1.x86_64
This package contains a library for inspecting and setting devices
connected to the PCI bus.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski