***SPAM*** Re: [TH] Zepsuty mysql

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Śro, 10 Cze 2009, 18:41:43 CEST

Marcin Krol pisze:

> 5.1.35 z th-test dla x86_64 dziala prawidlowo na Titanium. Swieza
> instalacja, mysql init, testy z bug reporta na launchpadzie.

To ja już nie wiem :(

Paczka zbudowana w środowisku th-main (mój desktop), działa na th-main.

Paczka zbudowana na builderach th nie działa na th-main, ale działa na ti.

To co, na builderach th i w ti są w tej chwili jakies paczki nowsze względem
tego co można znaleźć w th-main?

--
 http://adam.golebiowski.eu/ | Everybody needs someone sure, someone true,
     PLD Linux developer     | Everybody needs some solid rock, I know I do.