inteltool.spec

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Czw, 11 Cze 2009, 12:41:00 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Bartosz Świątek i powiedziała :
> Jak zwracam Ci uwage co do speca ktorego przesylasz na liste, to
> zakladam ze chcesz zeby to byl spec dla PLD i znalazl sie w repo. Stad
> mowie Ci jak powinno byc poprawnie. Spece same sobie zrodel nie
> checkoutuja - to nie jest ich zadanie, od tego mamy distfiles i
> developerow ktorzy zrodlo zcheckoutuja, zrobia tarballa, wysla na
> dropin, distfiles pobierze i wszyscy sa szczesliwi bo nie trzeba w
> specu wypisywac jakis svn exporotow i innych cudow.
OK, dziękuję za klarowne wyjaśnienie. Myślałem, że spec może zawierać metodę pozyskania źródeł, a PLD(w tym przypadku
Ty) wywala te kilka zbędnych linijek i wstawia Source. Patrz załącznik.
Metoda na archiwum źródeł w skrócie:
svn export -r 4190 svn://coreboot.org/repos/trunk/util/inteltool inteltool-1.0-0.4190_svn.1
tar acvf inteltool-1.0-0.4190_svn.1.tar.lzma inteltool-1.0-0.4190_svn.1
rm -rf inteltool-1.0-0.4190_svn.1

BTW - czy w takim razie może nie warto by się zastanowić nad automatyką sprawdzającą revision i odpowiednio postępującą
z tą informacją ? Z reguły ludzie mają niewiele czasu, aby sprawdzać wszystkie paczki, a automat robi to w trymiga...
Nie mam nic przeciwko wykorzystaniu tego kodu z poprzednich wersji speca... ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski