kernel 2.6.28 i wine.

WK w.kier w farba.eu.org
Nie, 1 Mar 2009, 18:46:41 CET

Wiadomość od Arkadiusz Miskiewicz:

> Nic nie wiadomo - chyba się tym nikt nie zainteresował ;(

Niestety.
Właśnie coś mi się ukazało.
Z powodu totalnej rozp. z VMware x86_64 (wątek u polish users)
przekompilowałem waniliowe jajco 2.6.8.7.
Config wziąłem z PLD. Zmieniłem Generic x86_64 na AMD K8 (to nie powinno
chyba mieć znaczenia).
VMware przestał wypier... system w kosmos i działa.
Wine przestało stękać i też działa.
Któraś łatka zmienia/ogranicza dostęp do pamięci?
Nie zdiagnozuję - za słaby jestem.
--
WK