Problem z nvidia 180.35 (Re: Problem z nvidia 180.35 i kde)

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Pon, 2 Mar 2009, 22:42:31 CET

Piotr Budny wrote:
> Jakoś wczoraj czy przedwczoraj też to badałem. Zwisa start_kdeinit, strace
> pokazało, że na czymś, co jest związane z sygnałami (nie pamiętam tylko czy
> na oczekiwaniu na jakiś, czy ustawieniu obsługi).
> Kill -9 pomógł, ale kde wciąż nie działało tak jak powinno (brak skrótów,
> niepełny start usług)
>
> Sprawdzałem na xserwerze 1.5 i 1.6.

A ja dla odmiany mam parę innych objawów (xserver-1.6 + nvidia-180.35 +
kernel-nogrsecuritynoaa-2.6.28.7), system to th-main + th-ready:

1) gdm wywala się jeśli jako pierwszy wcisnę klawisz (jakikolwiek);
kliknięcie jakimkolwiek przyciskiem myszy pomaga

2) w trakcie pracy (gnome) xserver potrafi się wywalić, w efekcie czego
dostaję okienko gdm

3) podczas pracy w virtualboxie w pewnym momencie tracę częściową kontrolę
nad myszą - reaguje na ruch, ale klikanie nie powoduje żadnej reakcji.

Ktoś się spotkał z którymkolwiek z objawów?

--
  http://adam.golebiowski.eu/ | Everybody needs someone sure, someone true,
      PLD Linux developer     | Everybody needs some solid rock, I know I do.