samba 3.3.1 th problemy

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Wto, 3 Mar 2009, 17:59:06 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Michal Abramowicz i powiedziała :
 Hm, problem zaczynał się śmiesznie, część windows niestety przy zapisie
> na dysku sieciowym na 3.3.0 sambie mówiło że nie może zapisać z podowu
> braku dostępu (word, excel), co lepsze plik zrobiony paintem czy
> notatnikiem -> OK, zapis, dodanie, zapis, tylko gupi word. Część pecetów
> pracuje poprawnie, inne niestety ... (winy dopatruję się w windows,
> tylko te zdychanie smbd).
Podobny problem mam w pracy. Póki co MS Ofiice zapisuje swoje pliki na
pulpicie, a plik jest kopiowany na miejsce przez Eksploratora Windows...
:P Trochę to mnie zaskoczyło, pewnie Office ma jakieś hacki zaszyte na
zapis plików, które nie działają na nowszej sambie...
U mnie samba nie zdycha, tylko mam kilka warningów o "dziwnych" opcjach
w konfiguracji:
# service smb status
smbd (pid 3545 3537) jest uruchomiony...
nmbd (pid 3546) jest uruchomiony...
WARNING: Ignoring invalid value 'users' for parameter 'security'
WARNING: Ignoring invalid value 'users' for parameter 'security'
Unknown parameter encountered: "avaliable"
Ignoring unknown parameter "avaliable"
Unknown parameter encountered: "avaliable"
Ignoring unknown parameter "avaliable"

Samba version 3.3.0
PID     Username      Group         Machine

Service      pid     machine       Connected at

No locked files

Pewnie trzeba będzie dokumentację "What's new" śmignąć... ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski