Wersjonowanie (super słówko) paczy

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 4 Mar 2009, 11:42:47 CET

Tomasz Pala anonsuje::

> I warto od razu wspomnieć, że CVS ma krótką pamięć do tagów
> (niebranczowanych).

To ja jeszcze przynudzę upierdliwie.
Jaki branch dać temu mythtv?
Jest to svn trunk na qt4.
Czyli wychodzi DEVEL.
Czyli raz w miesiącu będę pewnie próbował odświeżyć, żeby w miarę
bezboleśnie potem do stable 0.22 przejść.

Z drugiej strony ta wersja pracuje u mnie całkiem nieźle na dwóch
architekturach - tak samo dobrze jak 0.21.
Biorąc pod uwagę kiepskie jeszcze 3 miesiące temu wsparcie h264 w 0.21
stable fix, to do polskiego dvb-t nadaje się tylko 0.22.
W Th wprawdzie jest Qt3, ale widzę, że test to już na 100% stawia na Qt4.
Pakiet można by puścić (IMHO) nawet na buildery th-test.
Czy jest branch th-test?
W HEAD jest mythtv-0.21 stable na Qt3 i tego chyba bym nie chciał zmieniać.

Wychodzi, że DEVEL.
A może jednak jest coś odpowiedniejszego?
Nudzę, bo chciałbym dziś wrzucić i nie poprawiać, a i nie napsuć.
--
WK