Please test initramfs-tools

Śro, 4 Mar 2009, 22:01:46 CET

On Wed, 04 Mar 2009, Marek Guevara Braun wrote:

> W plikach konfiguracyjnych mkinitramfs nic nie zmieniałem.
>
> Jako parametr kernela w grubie mam "root=/dev/vg00/root"

To jest problem, tez do tego doszedlem, musisz jako root= podac sciezke
do /dev/mapper/..., tutaj bedzie to pewnie root=/dev/mapper/vg00-root.

> PS. W najbliższym czasie będę stawiał system z / na szyfrowanym lvm-ie,
> także będzie okazja do sprawdzenia mkinitramfs.

Na ile sie zdolalem zorientowac, potrzebne beda jakies wpisy do
/etc/crypttab czy cus, akurat do tego jest jakies README.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!