Please test initramfs-tools

Krzysztof Krakowiak krzysztof.krakowiak w gmail.com
Czw, 5 Mar 2009, 00:14:32 CET

> To jest problem, tez do tego doszedlem, musisz jako root= podac sciezke
> do /dev/mapper/..., tutaj bedzie to pewnie root=/dev/mapper/vg00-root.
Tak to wyglada(i dziala od dawna) u mojego brata, gdzie root jest na
LVMovym stripie

"# For booting Linux
title  Linux
root (hd0,0)
kernel /vmlinuz root=/dev/vgsys/PLD locale=en_US.UTF-8
initrd /initrd"

Pamietam ze kiedys bylo w configu gruba czy moze udeva, i sie
ustawialo czy sie korzysta ze SCSI, LVM, MDADM, itd. Ale chyba juz
tych wpisow nie ma.
Polecam zaisntalowac odpowiednie  skrypty jak lvm2-initrd, czy w twoim
przypadku lvm2-initramfs. Ale ja korzystam z geninitrd, na wszelki
wypadek zamieszczam fragment z fstaba:

/dev/vgsys/PLD	/			ext4	defaults		1 1