Status AC i TH

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 5 Mar 2009, 09:24:57 CET

2009/3/5 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> Trochę z innej beczki.
>
> Może skoro już i tak jakieś roszady są planowane na www.pld to warto
> by było pomyśleć nad zmianą szaty?
> Dlaczego nie możemy wyglądać jak np. www.opensuse.org? Nie mamy płyt
> instalacyjnych, ale za to mamy 2 livecd, które spełniają podobną rolę.
> Grafików, którzy by zrobili coś na miarę obecnych czasów też nie
> brakuje (ostatnio sam potrzebowałem zwykłych wallpaperów choćby i z
> pomocą przyszedł Jędrzej Sosnowski, który zrobił to praktycznie na
> wczoraj i to bezpłatnie).

Ja chętnie zrobię nowe szablony, tylko daj mi grafika, który zawodowo
projektuje dla sieci i podejmie się zrobienia sensownego layoutu dla
wiki. Szczegóły najlepiej na devel-en, bo glen też jest zainteresowany
nową stroną i zaczęliśmy o tym rozmawiać z pół roku temu.

> Druga rzecz to pytanie czy naprawdę chcemy tkwić w tym wiki? Czy to ma
> sens? Jeśli tak to jaki?
> Można przecież wizytówkę PLD zrobić ładnie, z informacjami, które się
> zmieniają rzadko - stronę dać do SVNu i tam pozwolić na ewentualne
> zmiany, refreshe itd.
> A np. wiki.pld-linux.org zostawić na cele które spełnia obecna strona
> - małe howto tu i ówdzie itd.

*Tej* wiki nie ma sensu, ale wiki ogólnie jest jak najbardziej. Biorąc
pod uwagę aktualność naszych materiałów i dokumentacji, utrudnianie
edycji głównej strony nic dobrego nie przyniesie.

--
Patryk Zawadzki