Status AC i TH

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 5 Mar 2009, 22:46:34 CET

W dniu 5 marca 2009 20:39 użytkownik Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> napisał:

> Ależ ma, ma. Nie jesteś pierwszą osobą, która ma ochotę zrobić super wypasioną
> stronę www. Natomiast to wiki jest pierwszym przypadkiem, że mamy stronę na
> której tak naprawdę coś się dzieje i coś jest. I sorry, ale to nie będzie
> tak, że przyjdziesz, powiesz 'ja umiem lepiej', a za rok zostaniemy z takim
> samym.. niewypałem, jakim było, hmm, co tam było poprzednio? Jakiś zope/plone
> bodajże.
>
> Jeśli uważasz, że jesteś w stanie zorganizować ładniejszy wygląd tej strony,
> to ja jestem jak najbardziej za. Zorganizuj, porównamy, jak będzie
> [...]

Czyli w PLD wygrywa malkontenctwo. Poza tym, czy ja napisałem, że
umiem lepiej? Ja nawet nie napisałem, że się tego podejmuję - bo się
nie podejmuję bo nie umiem.
Czytaj ze zrozumieniem proszę. Ja tylko mówię jak by było fajnie.
A, skoro już mówię o czytaniu ze zrozumieniem, gdzie przeczytałeś, że
ja chce zmieniać kontent? Czy ja mówię, że mamy ludzi okłamywać, że my
to ubuntu? Mariusz, proszę Cię.

Ale dobrze, wg Ciebie jest dobrze tak jak jest - czyli tkwimy za
przeproszeniem w gównie, bo Ty tak powiedziałeś. Ok.