Status AC i TH

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 6 Mar 2009, 23:40:50 CET

W dniu 6 marca 2009 23:19 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Może być? https://launchpad.net/pld-linux/+announcements

Ale to nie są newsy z naszej wuwy, tylko Twoje newsy, dość subiektywne.

Druga sprawa a`propos launchpada. Jest problem, który psuje humor paru
ludziom, mianowicie to, że zgłaszane bugi nie są forwardowane na
bugs w pld-linux.org. Czy da się tak ustawić, żeby taki forward jednak
miał miejsce?