Status AC i TH

Pawel Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 7 Mar 2009, 02:30:24 CET

Dnia 2009-02-27, pią o godzinie 16:55 +0100, Mariusz Mazur pisze:

> Co nie zmienia faktu, że w main nie powinno się sprawy kompletnie olać, więc
> to w sumie pytanie do arka -- jakie są obecnie problemy z pilnowaniem tego
> typu rzeczy w th?

Mógłbym zrobić specjalną wersję Live.th z paczkami. Skrypcik dociągałby
paczki z automatu, proces testowania takiego psetu byłby z automatu
synchronizowany z testową wersją Live.

Kilkumiesięczny cykl wydawniczy byłby optymalny, zarówno dla Live jak i
snapshotu. Problemem tylko pozostają architektury. Nie jestem przekonany
do wydawania kilku wersji z różnych archami.

Jak znajdę chwilę to zrobię jakiś proof-of-concept i wtedy będzie można
decydować.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat(at)pld-linux(dot)org