UXA i nowy sterownik intela 2.6.2-2

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 7 Mar 2009, 09:28:27 CET

On Sun, Mar 01, 2009 at 15:40:03 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> Właśnie przetestowałem zestaw:
> 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 82852/855GM Integrated Graphics Device (rev 02)

i965GM

> Na paczkach:
> kernel-2.6.28.7-1.i686

Ta sama wersja, ale vanilla i własna konfiguracja.

> xorg-xserver-server-1.6.0-2.i686

Ten sam (aktualny).

> xorg-driver-video-intel-2.6.2-4.i686

2.6.3

> Działa to całkiem sprawnie - jest pełna akceleracja w końcu, nie ma

3D wreszcie nie skacze, nie mruga ani nie zostawia śmieci. Super. ALE:
1. dość ostro spadły FPS-y glxgears (o jakieś 45%, teraz mam 400-500),
   odpalone z czystego X serwera wcześniej przekraczało 800 lub 660 na
   LIBGL_ALWAYS_INDIRECT,
2. równie bardzo spadła prędkość zębatek pod xfce4 (COMPOSITE), jest ok.
   250 a było po 750 (LIBGL_ALWAYS_INDIRECT już nie używam),
3. pod compizem jest taka sama tragedia jak było, max. 30 FPS, ale już
   przynajmniej prawidłowo kręci się kostką z oknem GL.

Krótko: teraz działa, ale wolno. Akurat na tych FPS-ach mi nie zależy,
ale obrót kostki z firefoksem wygląda nadal miernie.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>