Status AC i TH

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Sob, 7 Mar 2009, 11:23:34 CET

Mariusz Mazur wrote:

> Jest to bardzo proste przy założeniu, że uda ci się namierzyć osobę z władzą
> moderatorską nad bugs w . Jak na razie się nikomu nie udało.

No dobra - tejknąłem lists.pld-linux.org (abram zdaje się gdzieś zaginął).

Jak powiecie co jest do zrobienia, to mogę pomóc - może uda nam się
doprowadzić do sytuacji, w której nowe bugs będą miały taką samą
funkcjonalność jak starą (yes!).

--
  http://adam.golebiowski.eu/ | Everybody needs someone sure, someone true,
      PLD Linux developer     | Everybody needs some solid rock, I know I do.