Re: zależności KDE4

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 9 Mar 2009, 01:40:50 CET

W dniu 9 marca 2009 01:02 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> To ja tak przy okazji: może by tak domyślnie nie włączać niektórych
> usług po instalacji albo przynajmniej wydzielać init do osobnej
> paczki? Chodzi mi głównie o wszystkie serwery baz danych i http, które
> z powodzeniem można używać jako zwykły user. Mało tego, taki apache
> jest na przykład używany przez całkowicie desktopowe gnome-user-share,
> a u nas nie idzie tego po ludzku zrobić, bo instalacja serwera http
> ciągnie za sobą domyślny jego start przy każdym reboocie.

W takim razie faktycznie należy coś z tym zrobić. Bo na to wygląda, że
nowe desktopy będą coraz częściej wymagać różnych serwerów. Teraz jest
to kde4 i gnome, jutro dołączy xfce i pewnie coś jeszcze.

I nie ma co zganiać na zależności - trzeba się dostosować.