zależności KDE4

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 9 Mar 2009, 02:43:28 CET

On Mon, Mar 09, 2009 at 02:40:21 +0100, Tomasz Pala wrote:

> Najlepiej żadnych.

No, może poza krytycznymi typu ssh.

Kolejny przykład - niezainicjowany postgres podnosi się chyba
kilkadziesiąt sekund, zanim się zorientuje o bezsensowności prób.

Pakiety, które muszą coś inicjować, powinny mieć chkconfig --add robione
właśnie w momencie inicjowania, bo wcześniej to nie ma sensu.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>