Problem z nvidia 180.35 (Re: Problem z nvidia 180.35 i kde)

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Pon, 9 Mar 2009, 13:26:28 CET

Adam Gołębiowski wrote:

> Ku potomności: 1) i 3) generuje podobnego backtrace:

Winnym jest obsługa Xineramy -- wyłączenie pomaga.

--
  http://adam.golebiowski.eu/ | Everybody needs someone sure, someone true,
      PLD Linux developer     | Everybody needs some solid rock, I know I do.