Re: zależności metapackage-kde4 lub xorg-xserver-server

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 11 Mar 2009, 12:19:01 CET

W dniu 11 marca 2009 11:48 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Co ma do tego xserver?

Ja bym proponowal dodac to do metapackage-kde4.spec a nie do specow od kde4.
Dlaczego?
Taka plasma np. z powodzeniem moze byc uruchomiona wraz z innym
srodowiskiem np. awesome czy cos innego, a nie jestem pewien czy inne
srodowisko tez bedzie chcialo miec jakies xinitrc czy cos tam jeszcze.

Co wy na to?