SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest kde4-icons in essential p...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 12 Mar 2009, 01:34:05 CET

W dniu 11 marca 2009 23:05 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:
> [...]

Finalnie usunąłem jednak ten Suggest z prostego powodu.
Wszystkie aplikacje, które wymieniłeś wymagają również kde4-kdebase
lub kde4-kdebase-workspace, które to pakiety wymagają czy tam też
sugerują ikony.

Ładowanie Suggest do kdelibs było więc całkowicie zbędne.