SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest kde4-icons in essential p...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 12 Mar 2009, 15:22:41 CET

W dniu 12 marca 2009 09:57 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> ???
> Wskaż mi to palcem, bo nie widzę. Ani Requires, ani Suggests...

No jak nie ma to trzeba dodać w takim razie Requires (nie Suggest) do
kde4-kdebase i/lub kde4-kdebase-workspace.

> Czyli jesteśmy w punkcie wyjścia. Super.

No nie do końca, doszliśmy do lepszych wniosków. Ikony sugerowane
przez kdelibs to był naprawdę kiepski pomysł. Co innego przez kdebase,
które faktycznie samo z siebie tych ikon wymaga (a aplikacje wymagają
kdebase).