SPECS: ktorrent.spec, kde4-kdelibs.spec - suggest kde4-icons in essential p...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 12 Mar 2009, 17:07:45 CET

On Thu, 12 Mar 2009, Bartosz Świątek wrote:

> A to w takim razie co robi
>
> BuildRequires:	kde4-kdebase-workspace-devel
>
> w ktorrent.spec?
>
> Skoro wymaga tego przy buildzie, tzn, że się z tym linkuje. A to znaczy,
> że wymaga jakiejś biblioteki z kde4-kdebase-workspace. Ciekawe czemu Ci
> to działa. Zły BR?

Niewykluczone, choć może innych rzeczy korzystać z devela (nie pytaj mnie
czego).
W każdym razie organoleptycznie sprawdziłem, bo to co widzisz powyżej to
wszystko wymagane do działania.