SPECS: kde4-kdevplatform.spec -up to 0.9.91 from kdevelop 3.9.91

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 16 Mar 2009, 13:02:38 CET

W dniu 16 marca 2009 12:52 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Może ja się nie znam, ale jak biorę snapshot, to sprawdzam wersję
> libtoola w środku i tej właśnie wersji używam jako wersji pakietu w
> PLD (stąd na przykład gtk-webkit pomimo braku wydań regularnie
> zmieniał u nas wersję).

Tez tak robie. Natomiast co innego robia developerzy wlasnych
projektow. Wiele razy spotkalem sie z tym ze w jakiejs wersji svnowej
byla juz podbita wersja itd. a potem sie okzywalo ze projekt w
stabilnej wersji mial nizsza wersje :/ A i daleko nie trzeba patrzec w
k3b dla kde4 tez tak bylo - wersja oficjalna 1.95svn a potem jakies
0.x w snapshotach.