kde4*

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 22 Mar 2009, 18:04:47 CET

W dniu 22 marca 2009 14:40 użytkownik Arkadiusz Chomicki
<chomar w assat.pl> napisał:
> witam
>
> wydaje mi sie ze kde w wersji 4.2.1, potrzebuje do pracy wt >= 4.5
> zrobilem upgrade kde4* i wystapily takie bledy:
>
> $ startkde
> /usr/bin/kde4-config: symbol lookup error: /usr/lib/libkdecore.so.5:
> undefined symbol: qt_locale_initialized
> kde4-config: symbol lookup error: /usr/lib/libkdecore.so.5: undefined
> symbol: qt_locale_initialized
> kde4-config: symbol lookup error: /usr/lib/libkdecore.so.5: undefined
> symbol: qt_locale_initialized
> kde4-config: symbol lookup error: /usr/lib/libkdecore.so.5: undefined
> [...]

A niby dlaczego miałoby skoro nie zmieniło się soname w blibliotekach Qt?
Obecne kde4 jest przebudowane i spatchowane dla Qt 4.5 i należy robić
pełny upgrade systemu a nie tylko częściowy i dziwić się, że coś nie
działa skoro na FTP jest wszystko ok.