Re: LiveCD z Kde4 + najnowsza anaconda - proszę o testy

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 23 Mar 2009, 19:47:30 CET

2009/3/23 Pawel Dlugosz <pawel w dlugosz.eu>:
> [...]

lvm2-initrd trzeba dodać do comps.xml w CVS: pld-ftp-admin/repodata/comps.xml

> No nie rozwiązało, niestety. Efekt jest w zasadzie ten sam co tym samym
> odsuwa chyba ostatecznie podejrzenia od samej anacondy.
> Coś innego musi się tu jeszcze psuć.
>
> Logi z próby instalacji:
>
> http://dlugosz.eu/livecd/

Z loga:

/sbin/geninitrd[1571]: ldd: not found

Czyżby pakietowi brakowało jakiejś zależności?

--
Patryk Zawadzki