[kde4] wylot k3b.

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 28 Mar 2009, 11:56:50 CET

Dnia sobota, 28 marca 2009, Grzesiek Pycia napisał:

> U mnie pod 3.5 z wlaczona weryfikacja, po nagraniu wysuwa plyte wsuwa
> ale nie sprawdza bo tak jakby czekał na wsuniecie i trzeba przerywac bo
> nie ruszy dalej.

Ja mam wrażenie, że to bardzo zależy od nagrywarki. Przykład:
1. Stara Actina, wbudowany napęd Combo (nagrywa CD) -> problemów brak.
2. Ta sama Actina, podłączony przez USB zewnętrzny napęd DVD -> nie wykrywa
nawet faktu, że włożono czystą płytę.
3. Ten sam sprzęt, napęd podłączony przez FireWire -> problemów brak.
4. Dell Latitude D400, podłączony przez USB napęd co powyżej -> objawy jak w
pkt.2.
5. Ten sam Dell, ten sam napęd podłączony przez FireWire -> w zależności od
sterowników problemów brak (eksperymentalne z 2.6.28.x) lub zupełnie nie
działa (standardowe sterowniki).
6. Ten sam Dell, napęd w zewnętrznej kieszeni Dell-a dedykowanej do tej
serii, podłączany przez USB (+zasilanie, patent Dell-a) -> problemów brak.
7. Ten sam Dell, taki sam napęd w stacji dokującej (raportowany do systemu
również jako USB) -> problemów brak.

Co do punktów 5-7 nie pamiętam, jak jest z weryfikacją, bo _chyba_ nie
nagrywałem z włączoną weryfikacją. Tak czy inaczej, od sprzętu trochę tu
zależy, chociaż nie powinno.

Wszystko na Th+KDE 3.5.