syslog-ng 3

Robert Grauzenis dzeus w dc.net.pl
Wto, 31 Mar 2009, 19:48:53 CEST

W dniu 31.03.2009 14:36, Pawel Golaszewski napisał(a):
> Kto mi wytłumaczy po co nam syslog-ng3 ?
> Jest dużo tutaj zgłaszanych problemów, a właśnie sam się natknąłem na
> problem, że zamarły wszystkie procesy, które cokolwiek logują. Całe
> szczęście, że byłem zalogowany to mogłem zrestartować syslog-a, bo nawet z
> konsoli nie dało się zalogować...
>
> Czy syslog3 daje COKOLWIEK poza problemami? Jeżeli nie to epoch i
> downgrade, bo obecna sytuacja nie ma sensu.

Nie ma ale qrwa dla kogoś ma. Numerek większy i do przodu. W nowym
syslogu poza problemami nikt nie raportował jakiś zajebistych nowych
hiper wyjebistych funkcji. Arekm, daj epoch i nie przesadzaj. To co jest
head dla 95% userów nic ciekawego nie wnosi. Mnie Th powoli zaczyna
stresować albo testujemy rozsądnie to co leci do th-ready albo masz
własna piaskownicę pełna wynalazków. Ja za tym burdelem nie nadążam.

--
Robert 'dzeus' Graużenis