RFC: kernel.spec i configi

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Wto, 31 Mar 2009, 22:48:27 CEST

On Tue, Mar 31, 2009 at 01:11:22PM +0200, Przemyslaw Iskra wrote:

> Wybór w kolejności to: CPU, BASE_ARCH, ARCH_DIR, ALL.
>
> Przykłady:
> athlon:	athlon, i386, x86, all
> i686:	i686, i386, x86, all

dla sparców to będzie:

sparc: sparc, sparc, sparc, all
sparc64: sparc64, sparc64, sparc, all

oznacza to że "sparc" oznacza jednocześnie sparc32 i sparc64, natomiast
brak jest opcji jedynie dla sparc32. Nie powinien to być szczególny
problem; jeśli coś musi być ustawione dla sparc32 a dla sparc64 wolimy
aby ustawione nie było, można zrobić:

NAZWA_OPCJI sparc=y sparc64=

Oczywiście wygodniej by było mieć opcję "sparc32", no ale trudno.

Poza tym są w tej chwili na pewno problemy z kompilacją i
cross-kompilacją. Ja na to nie mam czasu ani potrzeby aby poprawić.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org