(już wiem) Gdzie się podziała klawiatura russian-phonetic/morze?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Sob, 2 Maj 2009, 13:38:51 CEST

On Sat, 02 May 2009, Bohdan R. Rau wrote:

> On Fri, 01 May 2009 16:24:06 +0200, "Bohdan R. Rau" <ethanak w polip.com>
> wrote:
> [ciach brednie ethanaka]
>
> Okazało się zupełnie coś innego - klawiatura działa jak trzeba,
> zawiniło co innego. Pytanie natomiast: dlaczego tak się dzieje?
>
> Otóż mam sobie programik który czyta mi różne rzeczy (np.
> zaznaczenie). Podpina się w tym celu do serwera X i przechwytuje różne
> kombinacje klawiszy. O ile z polską klawiaturą działa wszystko świetnie
> - przy rosyjskiej wywołanie allow_events(X.ReplayKeyboard,...) "gubi"
> [...]

win-x mam podbindowane pod uruchomienie xterma w awesome, a mimo to
rosyjska klawiatura działa mi bez problemów.

Tzn dla ścisłości: jak się przełączę na rosyjską klawiaturę, to mogę
wpisać mięki znak, ale nie mogę uruchomić nowego xterma <:

--
Pozdrawiam,
Paweł