quagga - błędy z weekendu

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 5 Maj 2009, 23:02:37 CEST

On Tue, May 05, 2009 at 21:47:01 +0200, Przemysław Backiel wrote:

> ale w repo widze 0.99.11-2
> podczas gdy z CVSa zbudowałem i działa 0.99.11-3

Tam są dwie moje autorskie łaty - jedna dotycząca widoków, druga...

touch ~/.history_quagga

i oceń sam działanie vtysh :) Do głównego drzewa nie wiem czy trafią, bo
projekt quagga jest praktycznie martwy (co pokazała sytuacja sprzed paru
dni). Swoją drogą w widokach brakuje całej masy poleceń, w porównaniu do
IOS-a czy junosa bieda piszczy w linuksianym BGP - są jakieś alternatywy
godne polecenia na router pecetowy (poza openbgpd)?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>