kernel-2.6.28.9-1 powoduje zwis X

Adam Gołębiowski adamg w pld-linux.org
Sob, 9 Maj 2009, 17:07:58 CEST

Michal Kochanowicz pisze:
> Cześć
>
> Po upgrade z kernel-2.6.27.13-1 do kernel-2.6.28.9-1 każde uruchomienie
> X powoduje twardy zwis. Na ekranie jest sieczka, nie działa magic SysRq.
>
> Sytuacja ma miejsce na laptopie Compax nx7400 z kartą "Intel Corporation
> Mobile 945GM/GMS, 943/940GML Express Integrated Graphics Controller (rev
> 03)"
>
> Czy jest znane rozwiązanie?

Ja dla odmiany obserwuję twarde zwisy po aktualizacji do 2.6.29.2, ekran
się nie psuje, po prostu system przestaje reagować. Tak się dzieje przy
gnome (okolice gnome-session) oraz kde4 (po kilku sekundach używania).
Icewm dla odmiany działa wyśmienicie.

Chciałem szukać winnego w okolicach xinerama / nvidia, ale po testach
wychodzi na to, że to coś innego...

adamg